جای خالی
جای خالی
همه ما جای خالی در زندگیمان داریم!!!
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 فروردين 1398برچسب:, توسط مدیر وبلاگ |

افرادی که صاحب وبلاگ هستند و یا علاقمند به داشتن وبلاگ هستند می توانند با ایمیل به بنده یک قالب یا بنر تبلیغاتی رایگان واسه خود سفارش بدن

قابل ذکر است که سفارش افرادی پذیرفته می شود که تو وبلاگ خودشون به ما لینک بدن

                                                                                                      با تشکر مدیر وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

دایرکتوری ایران ربات
ساعت17:09---16 شهريور 1390
با سلام خدمت شما دوست عزیز

میخوام بزرگترین لینک باکس ایران رو بهت معرفی کنم
این لینک باکس تونسته توی اولین روز فعالیتش
2000 تا بازدید داشته باشه...
میتونید خودتون آمار رو ببینید
خوشحال میشیم اگه با ما همکاری داشته باشید...


د.ن
ساعت16:38---20 تير 1390
سلام دوست عزیز
یادش بخیر... دو سه ماه پیش رو یادته؟!
اون قدیما...
انگار قرار بود یه بنر برام طراحی کنی !!!!!
پس چس شد؟!


lovelorn
ساعت8:44---18 تير 1390
تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا
خانه کوچک ما سیب نداشت
منتظــــــــــــــــــــــــ ـــــرتـــــــــــم


حسین
ساعت14:27---28 خرداد 1390
بسیار عالی

elmira
ساعت14:38---23 خرداد 1390
سلام .من المیرا هستم شما رو لینک کردم.منو با اسم عکسهای کمیاب از دختران و پسران لینک کنید.ممنون

betty
ساعت9:57---11 خرداد 1390
سلام مرسي كه بهم سر زدي.خيلي خوشحال شدم .

sahar
ساعت13:12---3 خرداد 1390
salam khoobi?

mamnoon az lotfet azzam

chikar kardi baramoon?


sahar
ساعت13:11---3 خرداد 1390
salam khoobi?
mamnoon az lotfet azzam
chikar kardi baramoon?


د.ن
ساعت16:28---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ممنون به خاطر مطلب خوبت
اگه دامنه ی کاملا رایگان com. و net. و org. میخوای بیا به وبلاگ من!!
باور کن کاملا رایگانه!!


د.ن
ساعت16:26---28 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ممنون به خاطر مطلب خوبت
اگه دامنه ی کاملا رایگان com. و net. و org. میخوای بیا به وبلاگ من!!
باور کن کاملا رایگانه!!


د.ن
ساعت14:47---27 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدی
و ممنون که گفتی قالب و بنر برام طراحی میکنی.
فقط یه چیزی. من قالب نمیخوام!
ولی ممنون میشم اگه برام یه بنر (همونطوری که گفتم) طراحی کنی!


طرفی
ساعت21:42---26 ارديبهشت 1390
سلام
از اینکه مرحمت فرموده به وبلاگ این حقیر سر زدید ممنون
شما را لینک کردم


طرفی
ساعت21:42---26 ارديبهشت 1390
سلام
از اینکه مرحمت فرموده به وبلاگ این حقیر سر زدید ممنون
شما را لینک کردم


د.ن
ساعت17:10---25 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز
من شما رو لینک کردم.
اما انگار شما یادت رفت من رو لینک کنی!


sahar
ساعت17:06---24 ارديبهشت 1390
salam ali jan khoobi?
mamnoon az lotfet
ba link kardanet harfi nadarim
age ham mikhai baram chizi bsazi harfi nadaram


علی
ساعت15:26---24 ارديبهشت 1390
سلامممممم من اومدم لینکت کردم..
راستی لینکم عوض شده


عليرضا
ساعت15:24---24 ارديبهشت 1390
سلام از اينكه به وبلاگم سر زدي ممنون
من تو رو لينك كردم توهو من رو لينك كن
راستي يه قالب هم ميخوام


اسماعیل
ساعت14:59---24 ارديبهشت 1390
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم
من شما را لینک کردم منتظر لینک شما هستم با تشکر


shahab
ساعت14:13---7 ارديبهشت 1390
rقرار بود برا من بسازید اگه میشه با نام تبدیل رایگان وبلاگ به سایت بسازید علی جون.
به منم سر بزن.


amir
ساعت18:36---6 ارديبهشت 1390
salam duste man,toam bloge zibayi dari,honarmandanas.

age lotf konio ghalebi ke be belogemun bokhore tarrahi konimamnun misham.

albate ma sakht pasandim va age nnapasandidim azamun narahat nashia


lovelorn
ساعت17:38---28 فروردين 1390
سلام من لينكتون كردم

درضمن درمورد قالب ميخوام سفارش بدم پاسخ:سلام منون از اینکه لینک کردین وبلاگ ما رو و تشکر می نمائیم از اینکه به ما سرزدین و ما رو مورد لطف خود قرار دادین و در مورد طراحی قالب باید بهتون بگم مشخصات و امکاناتی که میخاین داشته باشه رو برامون بفرستین تا در اولین فرست قالب مورد نظر را طراحی کرده و برای شما ارسال نمائیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: